Прийом громадян
Опубліковано 20 серпня 2020 року о 19:32

УВАГА! Шановні громадяни, у зв’язку із військовим вторгненням рф в Україну,  Консульство України в Гданську здійснює прийом громадян наступним чином:

- за попереднім записом в електронній черзі на оформлення закордонного паспорта https://go.mfa.gov.ua/

-  за попереднім записом в електронній черзі на вчинення нотаріальних дій https://go.mfa.gov.ua/

-  за попереднім записом в електронній черзі для Державної реєстрації шлюбу https://shorturl.at/luzSU 


З покроковою інструкцією запису в електронну чергу та  фотоінструкцією Ви можете ознайомитися «тут»

                                    

В порядку "живої" черги по понеділках, середах та п’ятницях з 9:00 до 13:00  з питань:

- взяття на консульський облік;

- реєстрація особи громадянином України;

- продовження терміну дії закордонного паспорта;

- внесення інформації про дитину до закордонного паспорта одного з батьків;

- подання заяв на отримання закордонного паспорта, оформленого в територіальному підрозділі ДМС України;

- подання заяви про отримання дублікату свідоцтва та/або витягу з Державного реєстру актів цивільного стану;

- подання заяви про отримання довідки про відсутність судимості в Україні (на підставі сформованого заявником електронного витягу з Єдиної інформаційної системи МВС України)


В порядку "живої" черги з понеділка по п’ятницю з 15:00 до 16:00 з питань:

- отримання вже оформленого закордонного паспорта (за умови статус "ПРИБУВ ДО ЗДУ")

- отримання довідок про реєстрацію особи громадянином України

- отримання закордонного паспорта, оформленого в територіальному підрозділі ДМС України

- отримання дублікату свідоцтва та/або витягу з Державного реєстру актів цивільного стану


Правила прийому громадян:

Увага! Консульство України в Гданську залишає за собою право зміни без попереджень умов прийому, про що офіційно комунікувати на своїй інтерент-сторінці. Просимо обов’язково перевіряти умови прийому перед візитом.
Просимо пам’ятати, що години та хвилини прийому ,визначені е-чергою є приблизними та залежать від попередніх відвідувачів.

Особам, які записані е-чергу прибути до установи необхідно завчасно.

ВХІД ЗАБОРОНЕНО:

  • Особам з явними ознаками гостро-респіраторного захворювання (висока температура, кашель, чхання);
  • Супроводжуючим особам  (за винятком надання послуг дітям з 12 років або особам з обмеженими можливостями);
  • Особам для отримання консультації (консультації надаються виключно дистанційно. Для отримання консультації настійливо рекомендуємо писати на пошту [email protected]).

УВАГА! У разі виявлення невідповідності між даними особи, яка забронювала візит, та особи, яка прибула до консульської установи, заявнику буде відмовлено у вчиненні консульської дії. 


ПІДСТАВИ ДЛЯ СКАСУВАННЯ РЕЄСТРАЦІЇ:

  • невідповідність даних, зазначених у формулярі запису на прийом реальним даним фізичної особи, яка на прийом прибула;
  • реєстрація здійснена на електронну пошту, розміщену на домені рф (містить закінчення ".ru") або містить в тексті адреси слово "yandex"

Принагідно нагадуємо, що перед візитом до установи необхідно завчасно подбати про наявність заповнених бланків заяв та усіх необхідних документів, вичерпний перелік яких також розміщено на офіційній інтернет-сторінці установи.


                              ЗАПИС НА ПРИЙОМ ГРОМАДЯН ЗДІЙСНЮЄТЬСЯ БЕЗКОШТОВНО.



Шановні громадяни, з покроковою інструкцією запису в електронну чергу та  фотоінструкцією Ви можете ознайомитися «тут»


УВАГА!

У випадку, якщо Вам не вдається здійснити онлайн реєстрацію на вчинення консульської дії (відсутність вільних слотів, дати чи часу тощо),  напишіть нам про це і ми постараємося якомога швидше допомогти Вам вирішити Ваше питання.


                                                                                                           





ПРАВИЛА ЗАПИСУ НА ПРИЙОМ


1. При записі на прийом у формі вказуються дані - ім'я та прізвище - тієї особи, дорослої чи дитини, яка отримуватиме консульську послугу.

У разі оформлення закордонного паспорта чи набуття громадянства дитині запис робиться на ім'я та прізвище дитини.

2. Для кожного з членів родини потрібно зробити окремий запис на прийом.

Наприклад, якщо у Вас троє дітей, і кожному з них потрібно оформити закордонний паспорт, Вам потрібно створити три окремі записи на прийом за даними Ваших дітей.

3. Для кожної консульської дії потрібно зробити окремий запис на прийом.

Якщо серед переліку консульських послуг немає питання, з якого Ви плануєте звернутися, слід попередньо звернутися на електронну адресу Консульсства [email protected] щодо вирішення питання про можливість прийому.

4. При записі слід особливо уважно вибрати консульську дію, яка Вам потрібна.

Ви зможете вчинити лише ту дію, на яку зроблений Ваш запис - наприклад, якщо Ви записані на оформлення закордонного паспорта, Ви не зможете вчинити нотаріальну дії і навпаки.

5. Не допускається реєстрація однієї і тієї ж особи з одного і того ж питання на різні дати (дублі запису). Така реєстрація буде БЕЗ ПОПЕРЕДЖЕННЯ видалена адміністратором!

6. Якщо Ви записалися помилково, або не можете з'явитися на прийом, Ви ЗОБОВ'ЯЗАНІ самостійно скасувати Ваш запис, скориставшись посиланням в листі-підтвердженні запису. Лише після цього Ви можете зробити повторний запис на іншу дату. Якщо Ви не можете самостійно скасувати Ваш запис, просимо повідомити нас за адресою [email protected].

7. ЗАПИС НА ПРИЙОМ ВІДКРИТИЙ ЛИШЕ НА НАСТУПНІ 21 день. Відсутність вільних слотів не означає, що черга зайнята до кінця року тощо, це лише говорить про те, що на найближчі три тижні вільних місць немає.  Якщо на певний момент усі доступні для запису слоти заброньовані іншими заявниками, Вам потрібно очікувати відкриття нових дат для запису.

Такі слоти відкриватимуться кожного вечора з понеділка по п’ятницю після 17 години.

8. Консульство залишає за собою право скасувати/пересунути реєстрацію на інший час, повідомивши про це заявника за залишеними під час реєстрації реквізитами (автоматичне повідомлення на електронну пошту). Просимо час від часу (у тому числі безпосередньо в обраний для прийому день) перевіряти Вашу електронну поштову скриньку, оскільки на неї може бути надіслана важлива інформація щодо непередбачуваної відміни бронювання або його перенесення на інший час, або ж лист з уточненням стосовно Вашого прийому.

Звертаємо увагу, що повідомлення може потрапити до папки "спам" / "небажана пошта". Тож, просимо перевіряти ці паки теж на предмет наявності в них важливої інформації.


Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux