Умови прийому громадян в Консульстві
Опубліковано 13 грудня 2021 року о 10:18

В Консульстві України в Гданську запроваджено електронну реєстрацію для вчинення консульських дій. Запис здійснюється за посиланням: https://online.mfa.gov.ua/ 

  • Запис в е-чергу абсолютно безкоштовний.
  • Прийом громадян здійснюється тільки і виключно за умови попередньої реєстрації;
  • Прибути до установи необхідно вчасно та підготувати документи і їх копії;
  • Запис в е-чергу здійснюється особисто або членами родини чи близькими.

Так, в одному з таких випадків:

  • невідповідності даних, зазначених у формулярі запису на прийом реальним даним фізичної особи, яка на прийом прибула;
  • бронювання однією особою кількох дат для вчинення однієї дії одній людині;
  • бронювання на один мейл або на один номер телефону дій для різних заявників, які не є сім’єю;
  • реєстрація за ніками (така реєстрація буде видалена адміністратором);
  • зазначення у реєстрації неіснуючого або вимкненого номеру телефону;
  • ігнорування двох дзвінків на телефон, з якого здійснено реєстрацію;
  • підозра у здійсненні посередницької діяльності.

Консульство не співпрацює і ніколи не буде співпрацювати з посередниками. Будь-які заяви чи натяки на те, що людина може щось "вирішити" в Консульстві не відповідають істині. Про всі відомі Вам випадки чи спроби посередницької діяльності у роботі нашого Консульства просимо інформувати електронною поштою [email protected]. Крім цього, просимо невідкладно повідомляти про факти пропозицій третіх осіб щодо надання послуг з онлайн запису на прийом шляхом заповнення спеціальної вебформи https://cutt.ly/queue-complain.


Ми не толеруємо їхню діяльність. Тому, усі, хто зареєстровані до Консульства України в Гданську за допомогою посередників прийняті не будуть, послугу не отримають.

Будь ласка, не звертайся за їхніми послугами. Лише разом ми можемо побороти це ганебне явище і нелегальних посередників, які заробляють на Вас гроші.

Запис на прийом громадян здійснюється безкоштовно.

Так, запис необхідно здійснювати на усі консульські дії. У порядку живої черги приймаються громадяни з такими питаннями:

В умовах пандемії всі контакти зведені до мінімально необхідних. Тому, під час прийому консультації не надаються. За консультацією завжди можна звернутися за номером телефону 58 346 06 90 або на електронну пошту [email protected]. При цьому у темі звернення не забудьте зазначити «консультація_тема консультації_ Ваше прізвище.

Записується заявник особисто. За відсутності достатніх навиків користування інтеренетом, або якщо йде мова про запис дітей віком до 16 років, такі записи можуть здійснити члени родини або близькі люди на прохання самої людини чи законного представника.

Передавати особисті дані, контактні номери стороннім людям заборонено

Якщо в черзі на обрану Вами дію немає вільних місць, це значить, що у даний момент усі місця зарезервовано іншими відвідувачами. Консульство щодня відкриває нові слоти для запису на нові дати. В таких випадках необхідно моніторити е-чергу та чекати на появу нових місць та записатися згідно з покроковою інструкцією.

На жаль ні, ми не зможемо приділити Вам уваги, якої Ви потребуєте. Наш розклад складений таким чином, щоб прийняти максимальну кількість людей. Тому вся залучена техніка та люди будуть зайняті та не зможуть Вам прийняти.

Ми розуміємо, що існують форс-мажорні обставини, тож готові прийняти людину, записану на прийом до нас на цей день до 16 години. Просимо зважити, що точний час прийому такого заявника невідомий, адже перевага надається тим, хто вчасно прийшов на прийом на свою годину.

Просимо бути уважними при реєстрації, адже у випадку запису на іншу дію просто пропаде запис, який був би корисний іншій людині. Ви потрапите до іншого дипломата, який не матиме доступу до спеціального програмного забезпечення, яке використовується для прийому документів на паспорт / консульський облік. Натомість, дипломат, який матиме таке обладнання працюватиме з тими людьми, запис яких коректний. Ураховуючи, що ми намагаємося максимально ефективно використовувати час з прийому громадян, а консульський облік та оформлення закордонного паспорта є дуже затребуваними діями, сподіватися на таку можливість неварто.

Консульство не здійснює реєстрацію в е-черзі. Тому ні в разі особистого звернення, ні по телефону, ні по електронній пошті представник Консульства не запише Вас до е-черги.

У випадку, якщо Вам не вдається здійснити онлайн реєстрацію на вчинення консульської дії (відсутність вільних слотів, дати чи часу), напишіть нам про це і ми постараємося допомогти Вам вирішити Ваше питання.

 

Написати нам можливо лише одним шляхом: Необхідно перейти на нашу сторінку gdansk.mfa.gov.ua у розділ «запис на прийом» або перейти за посиланням та натиснути на кнопку «надіслати повідомлення», як воно виглядає можливо побачити на малюнку, що додається.

«Надіслати повідомлення» дозволить перейти Вам у покроковий сервіс, створений Консульством для того, щоб допомогти Вам краще сформулювати Вашу потребу та інформувати нас про неї.

 

Після успішного проходження такої реєстрації, ми отримуємо повну інформацію про те, що у Вас є запит чи потреба на нашу послугу, на яку Ви не можете записатися. Після цього ми будемо шукати у себе можливість Вас прийняти та про результат інформуємо протягом 10-14 днів.

 

Звертаємо увагу, що запропонована форма не є записом в електронну чергу і не варто очікувати на миттєве підтвердження чи повідомлення після її заповнення.

Ні, не краще. Ця форма створена для допомоги лише у виключних випадках та не замінює е-чергу. Кількість звернень шляхом заповнення форми обмежена до одної на 6 місяців. Тож просимо звертатися таким способом лише у випадку необхідності, а не зручності.

 

Ніяких, форма досить зручна для користування як з мобільного телефону чи іншого гаджета, так і з стаціонарного комп’ютера.

 

Зважте, що при її заповненні Вам необхідно буде надати «мельдунек» або копію 2-х сторінок карти побиту, тож просимо підготувати ці документи завчасно.

Так, в умовах карантину запровадженні додаткові обмеження, метою яких є збереження Вашого здоров’я:

 

  1. дистанція між відвідувачами має бути не менш ніж 2 метри;
  2. обов’язкова наявність захисної маски та рукавиць;
  3. обов’язкова дезінфекція рук (в приміщенні консульства є антисептик для відвідувачів);
  4. обов’язкова наявність власної ручки для підпису документів;
  5. документи та бланки заяв необхідно обов’язково заповнити до прийому громадян та мати їх копії;


Так, вхід до Консульства може бути заборонено 

  • особам з явними ознаками гостро-респіраторного захворювання (висока температура, кашель, чхання); 
  • супроводжуючим особам(за винятком надання послуг дітям до 16 років або особам з обмеженими можливостями); 
  • особам з ознаками явного алкогольного сп’яніння або під дією психотропних речовин; особам, які ведуть себе агресивно та неадекватно. 






Ні, не варто. Ми налаштовані позитивно і завжди готові та намагаємося допомогти Вам. Звісно, багато чого залежить від Вашої підготовки до прийому.

 У людини, яка підготовлена до прийому, переглянула наші рекомендації та матеріали ніколи не виникає проблем на прийомі. Нашим девізом є три «П» «Професіоналізм, Порядність, Патріотизм», а наші корпоративні стандарти створені таким чином, щоб максимально допомогти людині. 

Звісно, бувають випадки, коли ми не в силах допомогти, але ми обов’язково пояснимо чому та дамо пораду як краще вчинити(якщо Ви звісно запитаєте). Тож, беріть гарний настрійта ласкаво просимо до Консульства.

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux